lördag 1 oktober 2011

Väska till mig :-)

Denna väska sydde jag redan i juni men har inte blivit bloggad om än. Väskan sydde jag till mig själv då jag kände att jag ville ha en lite snyggare och ovanligare väska än alla de andra som jag har här hemma :-)
Jag älskar väskor och kan nog snart fylla en garderob med bara väskor!

Väskan är sydd i vit galon och har svarta detaljer i form av dragkedjor, kantband och spets.
Insidan är i ett mönstrat tyg som jag köpt på Stoff och Stil. Den är sydd som den vanliga pracitcal Babyn men jag har vänt på måtten så att den blev högre, men smalare. Det passade mig bättre.





Material: Vit galon från Furulunds, rosa mönstrat tyg från Stoff och Stil, Svart kantband, dragkedjor, spets, D-ring, Nylonband.

Mönster: Mitt egna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar