söndag 2 oktober 2011

Molniga dagar är de bästa!

Detta är en obloggad beställning som blev klar för några månader sedan.

Sittdynan är sydd i Brunt molntyg (design Gunilla Axén) och andra sidan i brun härlig velour. Detta är första gången jag använt velour på en sittdyna och jag kan helt klart tänka mig att använda det fler gånger. Sittdynan blev så mjuk och mysig och den sidan passar perfekt att använda en ruggig höstdag som den vi har idag :-)



Jag hoppas att beställaren blev nöjd med sin sittdyna.

Material: Brunt molntyg från barnklassiker.se, brun velour från Furulunds, brunt kantband, skumgummi 2 cm.

Mönster: Mitt eget.

Någon som vet hur man får bilderna åt andra hållet? Jag har ändrat dem i paint och sparat dem men när jag laddar upp dem här så läggs de in åt fel håll. Mycket störande!

1 kommentar:

  1. Konstigt, för mig så ändras dom automatiskt när jag lägger upp dem. Pröva att ändra dom direkt i visningsprogrammet när du för över bilderna...Vill även passa på att säga att du är hur duktig som helst! Jag har precis fått hem min nya vagn och har blivit väldigt inspirerad av din blogg. Jag har länkat till dig från min sida då jag fått så mycket tips och inspiration från dig! Kommer nog ta ett tag innan jag blir lika duktig soom du, men roligt är det!

    Hej från http://lillstrutsen.blogspot.com/

    SvaraRadera