lördag 22 oktober 2011

Romantiskt i svart!

Sitter och äter frukost innan det är dags att göra sig i ordning för att åka till jobbet. Det är min tur att jobba lördag!
Tänkte att jag kunde dela med mig av en obloggad skötväska som jag sydde för ett tag sedan till lille M's mamma C. Hennes orginal Emmaljunga skötväska höll på att ramla i sär så jag erbjöd mig att sy en ny till henne. Hon fastnade för min vita väska i galon med svart spets (här), men ville gärna ha den i svart istället + lite större. Inga problem sa jag och satte igång :-)

Väskan är i modellen Practical Baby med ett mått på 45x40x15 cm.




Material som använts är svart galon, vit spets, rosa mönstrat bomullstyg till foder, svart dragkedja 45 och 50 cm långa, svart nylonband, D-ringar. 

Mönstret är mitt eget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar