tisdag 28 september 2010

RetroBaby


Detta är en beställd skötväska i modellen RetroBaby. Visst blir man glad av att titta på den?
Jag var lite osäker på tygvalet först men när väskan började ta form insåg jag att det var ju självklart att detta tyg skulle bli en RetroBaby. Visst är det roligt när något som känts så fel blir så rätt!

Väskan har två fickor framtill. Inuti finns ytterligare 4 fickor. Dragkedja att stänka väskan med och D-ringar så man kan hänga den i väskkrokar på vagnen.

Detta blev verkligen en personlig favorit! Älskar modellen på väska och inser att jag måste nog sy en RetroBaby åt mig själv att ha som jobbväska :-)

Material: Brunt bomullstyg med röda blommor från Stoff och Stil, brun markisväv, brunt enfärgat bomullstyg, dragkedja 45 cm, D-ringar, resårband.

Mönster: Eget.


+ att något som känns så fel blir så rätt!

- inget faktiskt, jo det skulle vara att det underbara blommiga tyget är slut så att jag inte kan sy en exakt likadan till mig själv :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar