torsdag 18 september 2008

Burberry

Igår kom jag iväg till "min" systuga igen. Har lite beställningar som måste betas av så då får man ta sig i kragen och åka dit.

I går blev det iaf 2 suffletter och en mössa sydd. En sufflett var beställd och den andra passade jag på att sy då den gick i samma färger som den beställda...vilket resulterar i att man inte behöver byta tråd och krångla :-) Mössan sydde jag till grodan.

Material: Burberry tyg från Furulunds, svart enfärgat från furulunds, svart kantband, svart resår.

Mönster: mitt egen ritade
Denna suffletten var en beställning.
Den andra suffletten jag sydde var precis likadan fast med ljus beige insida. Den stannar hos mig ett tag iaf.
Bild på mössan får komma senare då grodan ligger ute i vagnen och sover med den på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar