torsdag 28 juli 2011

Viktig info

Jag har bra och dåliga nyheter.

De bra nyheterna är att mailen fungerar igen. Äntligen!

De dåliga är att alla mail är försvunna!
De fick radera mitt konto och lägga upp det på nytt och då försvann alla mail. Orkade inte tjafsa mer med dem utan bara de fick igång det igen kändes det som. All energi de senaste veckorna har gått till att oroa sig över detta och att hitta en lösning tillsammans med webbhotellet. Det fick bli så här.

Ni som fortfarande vill ha era beställningar får hemskt gärna maila era adresser till mig så att jag kan skicka dem så snabbt som möjligt. Alla beställningar är klara och ligger här hemma.
För er som inte vill ha era beställningar så har jag full förståelse för detta och då kommer de att läggas upp i butiken i stället.

Jag kommer inte att öppna upp för beställningar igen. Jag orkar inte med all denna stress som blir när något inte fungerar som det ska. Istället jobbar jag på att ta fram en webshop där jag kommer att lägga upp diverse saker som är till salu och som finns för direkt leverans. Man kommer att kunna maila önskemål om vad man vill se i webshoppen men inga special beställningar kommer att tas emot.

Några utav de färdiga beställningarna!

3 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt att du haft en sådan otur.

    Något jag skulle vara väldigt intresserad av är att köpa mönster av dig. Är det något du kan tänka dig att sälja?

    (i mitt fall gäller det Bugaboo-donkey, och jag vet inte om sufletten till den är lik någon av de andra bugaboo-sufletterna).

    SvaraRadera
  2. Och jag sim bara väntat och väntat pa att få beställa av dig:( kan iof sy själv men inte alls lika fint som dig.....
    Hade gärna sett dagis kasse och bägge skotvaska i blått marimekko unikko i din webbshop om du nu inte skulle andra dig och ta imot beställningar igen?! Men förstår dig om allt bara krånglar.
    Mvh Fleur

    SvaraRadera
  3. Hei.

    Har prøvd å sende mail til deg for jeg vil svært gjerne ha min bestilling (blå moln). Har du mottatt min mail?

    SvaraRadera