tisdag 5 juli 2011

Nu ger jag upp snart...

Jag vet att många vid det här laget väntar på svar från mig på mail som ni antagligen skickat. Jag har de senaste 2½ veckorna inte kommit in på min mail. Det började med att den sa att mitt lösenord var ogilltigt så jag bad att få ett nytt. Inte heller detta fungerade. Jag har nu tjafsat med supporten i 2 veckor och de lovar hela tiden att de ska lösa det och att det ska fungera, vilket det fortfarande inte gör. Nu har de lovat att mailen ska vara igång i morgon och det hoppas jag verkligen då jag annars sagt att jag vill avsluta mitt abonnemang hos dem och få pengarna tillbaka. Jag valde ju att köpa webbhotell just för att mailen inte skulle strula som den gjorde med yahoo.

Jag har en hel hög med färdiga beställningar som bara ligger här och väntar på att få skickas. Det känns så surt att ni, mina beställare, får vänta på era saker extra länge bara för att min mail leverantör inte kan fixa min mail.

Jag börjar faktiskt överväga att sluta ta beställningar helt och hållet. Så fort något börjar gå åt rätt håll så skiter det sig på ett eller annat sätt. Jag hade fått in en bra rutin på jobb, familj och syendet och så blir det bara pannkaka av alltihop pga att jag inte kommer in på mailen. Jag orkar inte mer motgångar snart. Jag ger upp. Det är kanske inte meningen att jag ska hålla på med detta. Det enda jag kunnat tänka på de senaste 2 veckorna är hur besvikna och ledsna ni beställare måste vara som antagligen har mailat och undrat vart era beställningar är och så får ni inte ens ett svar tillbaka.

Detta inlägg borde ha kommit redan när jag märkte att jag inte kom in på mailen men de har hela tiden lovat att i morgon ska det fungera... dagarna har rullat på och jag har så naivt trott på dem. Nu hoppas jag verkligen att jag kommer in på mailen i morgon och då ska jag svara er alla och jag ber så hemsk mycket om ursäkt för allt strul. Jag mår verkligen dåligt över att ni inte fått svar på 2½ vecka. Beställningarna är fotade och klara så jag skickar bilder till er i morgon...hoppas jag.

1 kommentar:

  1. Jag har undrat och längtar efter min beställning.. Håller tummarna för att mailen börjar funka snart. Du har ingen annan mail man kan maila till istället för att skynda på det hela om din mail fortsätter strula?
    Hälsningar,
    Carolina

    SvaraRadera