onsdag 11 augusti 2010

Liten väska att hänga på vagnen


Detta är en obloggad liten väska som jag knåpade ihop för ett tag sedan. Väskan kan hängas på vagnen och man får plats med två blöjor, ett resepaket tvättlappar, plånbok, mobil och nycklar.

Modellen på denna väska är lite annorlunda än Blöjfodralet som jag brukar sy. Jag ska göra några mindre justeringar men annars är jag nöjd med resultatet.

Material: Djungeltyg från Åhlens, svart bomullstyg från Furulunds, kardborre, tryckknapp.

Mönster: eget.

6 kommentarer:

  1. Supersöt, liten smidig väska där man får med sig allt man behöver... du är sååå duktig, en riktigt härlig inspirationskälla =)

    SvaraRadera
  2. Barnpalatset: Tack så mycket :-)

    Fangoria: ja den passade bra till ändamålet :-) Jag som är ute och går mycket med grodan i vagnen behövde verkligen en liten väska som rymmer det viktigaste så man slipper ha det liggandes i suffletten :-)

    Batte 1702: 129 kr kostar det att få en spdan uppsydd!

    SvaraRadera
  3. Hej! Just nu har jag lagt ut en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Är verkligen intresserad av att få köpa ett ex. av denna underbara lilla smarta väska. Hur är det med tyger o dyl?

    SvaraRadera