lördag 26 september 2009

Sufflett, sittdyna och blöjväska till Bugaboo




Blev klar med detta sett igår kväll. Tyget är ett påslakan köpt på Lagerhaus. Insidan av suffletten och blöjväskan är brun markisväv och baksidan på sittdynan är brun lakansväv. Blev jätte nöjd med resultatet och det är så där lagom retro som jag gillar. Är glad över att min symasin verkar tagit sitt förnuft till fånga och slutat krångla när man ska sy hålen för selet i vagnen och nu blir det faktiskt ett bra resultat och det tar inte 1 timme att sy 5 hål.
Dessa kommar antagligen att skickas till Smartamammor.se eller läggas upp i min shop.


2 kommentarer:

  1. Åh det blev verkligen supersnyggt!!!!

    SvaraRadera
  2. Såå fint! Sån sufflett och sittdyna vill jag ha! :) Men jag hittar den inte i butiken eller på smartamammor, kanske är den borta för länge sedan?

    SvaraRadera