torsdag 5 mars 2009

Tygmässa

Idag har jag varit på tygmässa med svärmor. Det var jätte skoj och gud så mycket fint jag hittade. Hade velat köpa allt! Det var mycket mönstrade tyger, rutigt, blommigt och prickigt. Även tyger som såg ut som patchwork fanns det mycket av i olika utföranden. Tog lite bilder på tyger som jag fastnade för.







Vad tror ni? Kan de bli nått roligt av dessa tyger. Jag funderar på lite suffletter *ler*
Det fanns så mycket roligt att titta på. Vi var där i 4 timmar och hann inte kolla på allt. Det fanns en massa olika tyger, knappar, hakar, band, symärken, dragkedjor osv. ja allt man kan önska sig i sy väg. Mässan var enbart en fackmässa och inte öppen för allmänheten så jag är glad över att jag fick följa med svärmor som är sömmerska med eget företag. Fick även beställt lite D ringar, band och en massa tygprover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar