söndag 1 juni 2014

Hundkläder, halsband och selar!

Sedan lilla Maya flyttade in hos oss har det blivit en hel del kläder, halsband och selar sydda till henne :-)
Nakenhund + matte som älskar att sy = en massa roliga nya utmaningar och en hundklädes garderob som svämmar över :-)

 Jag var ju bara tvungen att även sätta ett namn på hennes saker så det blev givetvis Vovve på Vift :-) Vad annars skulle jag välja :-)

Det finns nu även en blogg och en Fb-sida där jag lägger upp bilder på vad jag syr till henne. Jag syr även till andra i mån av tid, Mamma på Vift beställningar går dock alltid först :-)

Att sy hundkläder, halsband och selar har blivit mitt sätt att koppla av, precis som Mamma på Vift var när jag började med det och inte hade det som jobb utan som hobby :-)

Maya i sin fina overall sydd av mig i "Birds"-tyget! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar