tisdag 10 januari 2012

PoshBaby

Kommer ni ihåg skissen på en liten väska som jag visade i detta inlägg?

Någon vecka efter att jag skissat den så fick jag reda på att jag skulle bli bjuden på Lady's Night och då passade jag på att sy mig en ny väska :-) Jag är väskoman ut i fingerspetsarna och älskar att ha en massa olika väskor att välja på men ingen kändes rätt just då så jag förverkligade min egen lilla skiss och denna väska har helt klart blivit en favorit. Den används nästan dagligen till jobbet.




Väskan är sydd i svart galon, insida i ett svart bomullstyg med vita elefanter från Stoff & Stil. Jag sydde en liten ficka på insidan så att mobil, läppglans osv är lätta att komma åt. Axelremmen är av kraftigt nylonband och jag har sytt ihop det på mitten så att det ska bli bekvämare att hålla. Väskan stängs med en tryckknapp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar