onsdag 9 september 2009

Priser

Lägger ut priserna här då jag får många mail om just detta.

Suffletter
450 kr + porto, tygkostnad tillkommer.
Man kan även skicka eget tyg till mig. Jag behöver 1 meter till utsidan och 1 meter till insidan. Minsta tygbredd är 120 cm. Tyget ska vara tvättat innan det skickas till mig. Maila mig för information om vart tyget ska skickas.

Sittdynor
350 kr + porto, tygkostnad tillkommer. I de 350 kr ingår 2 cm tjock skumgummi och kantband i valfri färg.
Man kan även skicka eget tyg till mig. Jag behöver 1 meter på längden och 60 cm på bredden (detta till en sida av sittdynan). Tyget ska vara tvättat innan det skickas till mig.

Skötväskor
350 kr + porto. Tygkostnad tillkommer. I de 350 kr ingår dragkedja, D-ringar och nylonband till axelrem.
Man kan skicka eget tyg och tyget bör vara tvättat innan det skickas till mig. Tygåtgång beror lite på modell av skötväska, maila för mer information.

Sittdelsöverdrag
150 kr + porto. Tyg kostnad tillkommer.
Man kan skicka eget tyg och tyget bör vara tvättat innan det skickas.

Bältesmuffar och Bumperbarskydd
129 kr + porto för att sy upp.

Åkpåsar
500 kr + porto, tygkostnad tillkommer.
I de 500 kr ingår dragkedjor och vadd.
Man kan skicka eget tyg och då behöver jag 1.20 m på längden och 1.50 m på bredden av tyget som ska vara på utsidan och lika mycket till insidan.


Om ni skickar eget tyg skall detta vara tvättat och en lapp skall skickas med där det står vem det kommer ifrån, e-post adress, vilken färg på kantband man vill ha och vilket tyg som ska vara på in rep. utsida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar