onsdag 11 juni 2014

Semestertider!!

Nu går vi snart in i semestertider och även jag kommer att ta lite semester :-)
Mellan den 30 juni - 3 augusti kommer jag inte att ta några nya beställningar. Anledningen till att jag stänger ner specialbeställningarna så länge är för att jag har båda barnen hemma och jag vet med erfarenhet att det är svårt att få tiden att räcka till när man även vill passa på att umgås med barnen. Minsta pojken kräver ännu viss tillsyn då det lätt hittas på hyss när mamma inte ser ;-)

Webbshoppen kommer att vara öppen så det går jätte bra att köpa redan färdiga produkter där och jag kommer att fylla på lagret under semestern :-)

Kram på er!

Utsikt i sommarstugan där jag hoppas att vi kommer spendera en del tid under semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar