söndag 17 mars 2013

Syträff - glädje sömnad

Jag älskar att sy och jag hoppas verkligen att det syns på mina produkter att jag lagt ner mitt hjärta och själ i var och en som lämnar mitt syrum. Men det finns vissa saker som ger mig lite mer glädje än andra ;-) Som att hinna sy till mina barn!

I går hade vi syträff hemma hos mig och tillsammans med två andra sytokiga tjejer spenderade jag dagen vid symaskinerna och det var glädje sömnad på hög nivå!

Jag hann med att sy en tröja, en två-delad pyjamas och 3 mössor.

 Min lilla groda ville vara med och sy han med :-) 
Självklart fick han det och i flera timmar satt han och sydde på min ena symaskin. 

 Pyjamas till Grodan i härligt tyg från Znook. 

En tröja till Grodan och två beställa mössor, men Grodan la beslag även på dessa så jag får sy två nya :-) 

1 kommentar: