måndag 24 maj 2010

Galleri Hemsytt

Jag har inte suttit sysslolös den sista tiden, även om bloggen kanske inte uppdaterats så mycket. Jag har nämligen sytt på ett gäng sittdynor och suffletter som ska till Galleri Hemsytt. I fredags la jag sista handen på dem och nu ska de bara levereras, de åker lastbil upp till Stockholm i morgon tillsammans med min man som ska på mässa där.

Jag hoppas att ni som bor i Stockholm kommer att kika in i butik Galleri Hemsytt under tiden 27 maj - 1 juni (adress och mer info finns på Galleri Hemsytt bloggen). Det kommer att finnas en massa fina barnkläder, filtar, tillbehör osv som otroligt duktiga sybloggare har skapat.

Mitt bidrag :-)
6 st suffletter till Bugaboo Cameleon.
6 st sittdynor som passar de flesta vagnar.

2 kommentarer:

  1. Så snygga. Hoppas att det går bra för er, jag bor på västkusten så jag kan tyvärr inte gå förbi.

    SvaraRadera