onsdag 4 november 2009

En trött mamma

Alla ni som mailat och inte fått svar än.....det kommer men tar lite tid just nu.
Jag är en trött mamma som kämpar med att få vardagen att gå ihop just nu. Grodan har börjat krångla med sömnen och är livrädd för att somna och blir som ett plåster på mig så fort det blir mörkt ute. Tvärr kommer nog detta från att han blev skrämd på Halloween av utklädda barn. Innan dess hade han en otäck hosta som höll oss vakna på nätterna. Läggningen tar runt 1-2 timmar och han kan bara somna om han får ligga på mig i vår säng. Tiden till att sy har minskat drastiskt de senaste veckorna och jag har så dåligt samvete över mailen jag inte svarat på och beställningarna som drar ut på tiden. Men jag gör mitt bästa!
Tills vi får bukt med grodans sömn igen kommer jag inte ta emot fler beställningar. Ni som redan har mailkontakt med mig kommer jag att sy till men jag tar inte emot några nya. Jag hoppas att det ska gå relativt snabbt att få ordning på sömnen igen, men man vet aldrig.
Jag kommer att fortsätta sy i den mån jag har tid och jag jobbar på att få fram ett åkpåsemönster som jag är nöjd med. En egen webshop ligger också i startgroparna.

Jag hoppas innerligt att ni kommer fortsätta kika in på min sida och kolla på det som läggs upp och att ni återkommer med era beställningar när jag känner att orken och tiden finns igen.
Att studera på heltid, sova 3-4 timmar per natt, ta hand om familjen och huset + hinna sy alla beställningar är en ekvation som inte går ihop just nu.

Kramar Kicki

2 kommentarer:

  1. jag förstår dig totalt....tänker på dig och hoppas att saker och ting ordnar upp sig.

    SvaraRadera
  2. Usch vad jobbigt! Ta hand om er! Kram! :)

    SvaraRadera