torsdag 19 februari 2009

Till Norge

Dessa 2 suffletter och liggdelslock har flyttat till Norge. Postade dem idag så jag hoppas att de kommer att komma fram oskadda. Det är så roligt att folk utanför Sveriges gränser tycker om det jag gör och vill beställa saker av mig. Jag känner mig otroligt hedrad!

Rosa moln sufflett med rosa insida.



Brun manchester med bruna elefanter på insidan. Båda tygerna från Stoff & Stil.


Liggdelslock i brun manchester och bruna elefanter på insidan. Samma tyger som använts till den bruna manchester suffletten.

Det ska sys ett till liggdelslock i samma tyger som den rosa moln suffletten, men begagnade liggdelslock är svåra att få tag i och då beställaren väntar tillökning här i februari så ville jag skicka iväg det som var klart. Det rosa liggdelslocket kommer att bli färdigt under nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar